שירות

חברת ד"ר ויטמין בע"מ עושה את המיטב על מנת לתת ללקוחותיה שירות מיטבי מעל ומעבר לנהוג בתעשייה ובכלל. זאת מתוך גישה שירותית והרצון לתת ללקוחותינו את המיטב. אנו חותרים לייצר את תוספלי התזונה הטובים ביותר בשוק:

  1. תוספים שמבוססים על פורמולות מתקדמות, שמבוססות על חוד החנית של המחקר והמדע בארץ ובעולם
  2. תוספים שמציעים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר
  3. תוספים ללא רכיבים לא-פעילים. אלו הם רכיבים סינטטיים שמטרתם לשרת את המכונה שמייצרת תוספים ולא את האדם שצורך את התוסף
  4. תוספים בשחרור מושהה
  5. כל אלו ועוד, מתורגמים ליעילות וספיגה גבוהה, ומינימום תופעות לוואי.

בתוך כך אנו שואפים לספק ללקוחותינו הבנה לגבי איכות תוספי התזונה, כמות גם כלים לקבל החלטה מושכלת לגבי אילו תוספים לרכוש, מינונים, אופן צריכה, ועוד. זאת באמצעות כתבות עומק שאנו מפרסמים באתר במדריך לתוספי תזונה.

ייעוץ רפואי

חברתנו אינה מספקת בשום פנים ואופן ייעוץ רפואי מכול סוג שהוא. נציגינו יכולים לשתף מידע כללי בלבד עם לקוחות. גם כאשר מדובר במידע ספציפי שנוגע לשאלה ספציפית, יש לראות בו כמידע כללי ובטח שלא כייעוץ רפואי. יש לראות במידע הניתן כאילו שהגיע מאיש מכירות (גם במידה והמספק אותו אינו איש מכירות) ולקחת את המידע בעירבון מוגבל.

האחריות המלאה והסופית על רכישת וצריכת מידע לכאורה רפואי ו/או כל מידע מאיתנו ו/או תוספי תזונה היא של הלקוח. אנו מתחייבים לספק תוספים לפי המפורט בתווית המוצר. יש לקרוא את התווית.שמודבקת לכול תוסף ותוסף. ככול שמשהו לא ברור, ניתן לפנות אלינו להבהרה. בכול מקרה, ככול שיש סתירה בין הרשום בתווית לבין מידע שנתקבל מנציג החברה, המידע הקובע הוא זה שמופיע בתווית.

חשוב לדעת שהתוכן שמופיע בתווית נקבע בחלקו על-ידי משרד הבריאות וכלל אינו נתון לשיקול דעתנו. למשל: הקצובה המרבית של ברזל היא 36 מ"ג. על כן אין לנו אפשרות להמליץ ללקוחותינו לצרוך יותר מכמוסה אחת ליום של התוסף בי-ברזל. הדבר כלל אינו נתון לשיקול דעתנו. בדומה, על כל תוסף ותוסף מופיעות אזהרות שונות כפי שקבע משרד הבריאות. ככלל, איננו מוסיפים אזהרות משלנו ואיננו מוחקים אזהרות. מדובר בתחום עתיר רגולציה. כחברה שפועלת בהתאם לתקנות משרד הבריאות (בכול הקשור לייצור תוספי תזונה), עלינו לפעול לפי החוקים והתקנות שחלים עלינו.

ייתכן מצב שבו תוסף תזונה כלשהו מתנגש עם מצב רפואי ספציפי ממנו סובל לקוח כלשהו, ואין בגין סוגיה זו אזהרה. כאמור, רשימת האזהרות נקבעת על-ידי משרד הבריאות ולא על-ידנו. ייתכן שנישאל על התנגשות שכזו, ולא נדע עליה. לכן, ככול שנישאל האם ניתן לקחת תוסף כלשהו במצב ספציפי, נענה שכן. תשובה שכזאת עלולה להיות שגויה, שכן איננו מומחים ברפואה ואיננו מספקים ייעוץ אישי. גם שבחברה פועלים מומחים ברפואה כגון רופאים מומחים, נתורופתים, וכו', אין לראות בפועלם ייעוץ רפואי כשהם פועלים מטעם החברה. זאת מהסיבה שהחברה מתמחה במכירת תוספי תזונה. ייעוץ רפואי הוא מחוץ לתחום גם כאשר נציג החברה בעל הסמכה ברפואה.

ככול שניתן על-ידי מי מנציגי החברה מידע שסותר את המידע המופיע על-גבי תווית המוצר, המידע המופיע על-גבי התווית הוא המידע הסופי והנכון היחיד. ככול שהלקוח מעוניין לבחון אפשרות לצרוך מוצר באופן ששונה מהמופיע על התווית (וגם באופן שמופיע על גבי התווית), הלקוח עושה זאת על אחריותו בלבד. אפשר להתייעץ בנושאים אלו עם מומחים שעוסקים ברפואה מערבית או משלימה, כגון רופאים, או נתורופתים. בכול מקרה, אנו איננו מספקים ייעוץ רפואי או ייעוץ מכול סוג שהוא, אלא אם הדבר סוכם מראש ובכתב, ובתשלום ייעודי בגין היעץ.

תקשורת עם החברה

נציגי החברה נותנים מענה במדיות השונות מתוך גישה ורצון להיות שירותיים נגישים ויעילים. עם זאת, שיח בווטסאפ או בטלגרם או פייסבוק וכו' אינו מהווה תקשורת פורמלית עם החברה. לעתים ייתכן מצב שאפילו שמתקבל "ווי" בווטסאפ שמעיד על כך שההודעה התקבלה ונקראה, אך הדבר לא כך וההודעה לא נקראה על-ידי אף אחד. התקשורת היחידה הפורמלית עם החברה היא:

פנייה במייל לחברה למייל hello@drvitamin.co.il וקבלת אישור שהמייל התקבל

ככול שיש בעיה במייל, ניתן לפנות אלינו טלפונית או בווטסאפ או בכול דרך, ולבקש לקבל כתובת מייל אחרת ולקבל את האישור לפנייה במייל החוזר.

כל דרך נוספת של פנייה לחברה כגון פנייה בדואר רשום או מכתב עם שליח תיחשב כרשמית רק במידה והחוק מחייב בה, או במידה והחברה אישרה זאת במפורש בכתב.

כמובן שביצוע הזמנה באתר מהווה תקשורת רשמית עם החברה.

מדיניות משלוחים וכללי

ככלל המוצרים המפורסמים באתר ד"ר ויטמין נמצאים אצלנו במלאי. אנו עושים כל מאמץ אפשרי כדי להכין את ההזמנות למשלוח תוך שעות ספורות מרגע ביצוע ההזמנה בפועל וביצוע התשלום! במידה וההזמנה מבוצעת לפני שהשליח מגיע אלינו לאיסוף הסחורה, אז נעשה מאמץ לספק את ההזמנה לשליח ביום בו ההזמנה בוצעה. עם זאת, לצורך חישוב אספקת הזמנות, יום ביצוע ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים. ככול שאנו מספיקים להכין הזמנות לשליח ביום בו הן מבוצעות, זהו בונוס.

החברה מציעה מספר אפשרויות שילוח שמשתנות מעת לעת, ובעיקרן: שילוח בו ביום, שילוח מדלת לדלת, שילוח לכ- 1,200 נקודת חלוקה הפזורות ברחבי הארץ, ועוד. במלחמת חרבות ברזל נתקלנו בלא מעט תקלות עם אספקה לנקודות חלוקה, ולכן הסרנו אפשרות שילוח זו. היתרון באספקה לנקודת חלוקה הוא העלות הזולה של המשלוח. החיסרון מנגד, הוא ריבוי התקלות באספקה, שנובע הן מתקלות של חברת השילוח והן מתקלות של נקודת האספקה עצמה – עליהן אין לנו כל שליטה. לכן אנו מתלבטים האם להשיב את האפשרות של נקודת חלוקה. ניתן גם להזמין משלוחים במונית בתאום טלפוני.

קיימת האפשרות לאיסוף עצמי בתיאום מראש בלבד.

האחריות על הזנת מידע מדויק, נכון, ומלא לצורך קבלת המשלוח היא של הלקוח. הלקוח גם אחראי לקבל משלוחים, כלומר: להיות זמין באופן סביר להודעות טקסט או טלפון מהשליח, וכו'. ככול שהלקוח פועל באופן שאינו סביר או שאינו זמין לקבלת משלוחים, ובשל כך משלוחים אינם מגיעים ליעדם ומוחזרים אלינו, עלות המשלוח בדרך-כלל כפולה ועל הלקוח לשאת בה.

עלות המשלוחים מסובסדת לעתים. למשל: משלוח מדלת לדלת עולה לנו כ- 35 ש"ח, נוסף על חומרים מתקלים כגון קרטון, שקית תרמית, וכו'. למרות זאת, החיוב בגין אפשרות משלוח זו הוא 20 ש"ח בלבד. ככול שמשלוח מוחזר לנו מסיבה שקשורה בלקוח, העלות שמקוזזת מהלקוח / העלות שהלקוח מחויב בה היא העלות בפועל. כמות כן ככול שלקוח מבקש להחזיר מוצרים ועומדת הזכות לכך בחוק, אז סבסוד עלות המשלוח יבוטל רטרואקטיבית

ישנם מקרים בהם ההזמנה "פוקעת" במידה והלקוח אינו מקבל אותה באשמתו. למשל: פרוביוטיקה עמידה וחום במידה מועטה ומוגבלת. ככול שמשלוח ללקוח לא מתקבל "באשמת הלקוח" אז המשלוח חוזר אלינו לאחר ימים ארוכים. בשלב זה הפרוביוטיקה "פקעה".

נוסף על המפורט לעיל, ניתן למצוא מידע על אפשרויות השילוח בעמוד השילוח כאן:

https://drvitamin.co.il/משלוחים-ואספקה/

שילוח בו-ביום

משלוח בו ביום יוצאים מאיתנו בדרך-כלל בשעה 10:30 ובשעה 13:45. כדי שנספיק להכין הזמנות ולשלוח אותן בו ביום, יש לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם, ומומלץ לעדכן אותנו בווטסאפ או טלפונית לגבי ביצוע ההזמנה כדי שנוכל לפעול להכינה כמה שיותר מהר.

שילוח מדלת לדלת או לנקודת הפצה

השירות של שילוח מדלת לדלת או לנקודת הפצה ניתן לנו על-ידי חברת שליחויות אחרת. נכון למועד כתיבת שורות אלו, השליח מגיע אלינו לאיסוף הסחורה בכול יום עסקים, בסביבות השעה 12 בצהריים. פעמים רבות קרה שאפילו הזמנות שבוצעו דקות קלות לפני הגעת השליח, נמסרות לשליח עוד באותו היום!

במצב דברים אופטימאלי שכזה, הזמנות עשויות להיות מסופקות (מדלת לדלת או לנקודת חלוקה) בתוך יום עסקים אחד. במידה וההזמנה התקבלה אחרי שהסחורה כבר נאספה, היא תימסר לשליח רק ביום המחרת.

חברת השליחויות מחויבת לנו לאספקת המשלוחים בתוך 3 ימי עסקים, מרגע שהמשלוח נאסף (כאשר יום האיסוף נחשב ליום 0).. ברוב המקרים, חברת המשלוחים מספקת משלוחים בתוך יום עסקים אחד. אספקות ליעדים שמבחינת חברת השליחויות הם "בעייתיים" מסופקות לאט יותר. עם זאת, קרה לא פעם שאספקה הגיע ללקוחות אחרי 4 ימי עסקים. קרה גם שהחברה לא עמדה בהתחייבות החוזית שלה כלפינו וסיפקה באיחור.

אין לנו שליטה על מה שקורה בחברת המשלוחים, אך אנו נמצאים בקשר שוטף מולם, במטרה לנתח כל אחד ואחד ממקרים חריגים של אי-עמידה בזמנים, על מנת להסיק את המסקנות ולהימנע מחזרה על שגיאות שכאלה בעתיד.

עם זאת, תקלות ואי-עמידה בזמנים הן חלק מהמציאות היומיומית שאנו חיים בתוכה, וטרם מצאנו פתרון "הרמטי" לשילוח. לכן המלצתנו ככול שקיימת דחיפות, היא להזמין שליח שמגיע בו-ביום. עם זאת, שליחות זו אינה זמינה לכול הארץ, וכשמדובר באזורים המרוחקים מתל-אביב, רמת-גן, גבעתיים, פתח-תקוה, בני-ברק, הרצליה, רעננה, רמת השרון, כפר-סבא, הוד השרון והסביבה, אז המשלוח בו-ביום כבר יוצא יקר "מידי".

לאזורים מרוחקים כמות אילת האספקה איטית יותר. ניתן לפנות אלינו כדי שנברר מול חברת השילוח מועדי אספקה למיקומים ספציפיים.

דיי נדיר שנעכב אספקת הזמנות לשליח, ללא סיבה הנראית לעין. עם זאת, מעצם היותנו עסק קטן, ייתכן שבשל מחלה או נסיבות חריגות נספק הזמנות לחברת השליחויות בעיכוב קל.

לסיכום: במסגרת המשלוח מדלת לדלת או לנקודת הפצה, אנו מתחייבים "התחייבות גמישה" ללקוח לאספקת הזמנות בתוך 1-3 ימי עסקים. עם זאת, עיכובים שתלויים בצדדים שלישיים (חברות השילוח) עלולים להביא לכך שהזמנות יסופקו תוך 5-6 ימי עסקים, במקרים חריגים ונדירים.

מוצרים שאינם במלאי

ייתכנו מוצרים שאינם במלאי, וניתן להזמינם, כך שהמוצרים יסופקו עם הגעתם למלאי. המידע המדויק לגבי האם מוצר מסוים במלאי מופיע בעמוד המוצר. טרם ביצוע הזמנה יש להיכנס לעמודי המוצרים הרלוונטיים ולבדוק האם מופיעה הודעה לגבי חוסר זמינות של מוצר, כך שהמוצר אינו מסופק במיידי אלא רק עם הגעתו למלאי.

מדיניות פרטיות

מי אנחנו

אנחנו חברת ד"ר ויטמין בע"מ. כתובת האתר שלנו היא: https://drvitamin.co.il

כללי

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי לעבד את ההזמנה, להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, כדי לעניין אותך במוצרים או מבצעים נוספים, וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שהנסיבות והצורך יעלו מעת לעת. במידה וישנה בעייתיות או הגבלה כלשהי, ניתן לפנות אלינו באופן פרטני לבחינת סוגיות שונות וקבלת מענה.

תגובות

כאשר המבקרים משאירים תגובות באתר אנו אוספים את הנתונים המוצגים בטופס התגובה, ובנוסף גם את כתובת ה-IP של המבקר, ואת מחרוזת ה-user agent של הדפדפן שלו כדי לסייע בזיהוי תגובות זבל.

יתכן ונעביר מחרוזת אנונימית שנוצרה מכתובת הדואר האלקטרוני שלך (הנקראת גם hash) לשירות Gravatar כדי לראות אם הנך חבר/ה בשירות. מדיניות הפרטיות של שירות Gravatar זמינה כאן: https://automattic.com/privacy/. לאחר אישור התגובה שלך, תמונת הפרופיל שלך גלויה לציבור בהקשר של התגובה שלך.

מדיה

בהעלאה של תמונות לאתר, מומלץ להימנע מהעלאת תמונות עם נתוני מיקום מוטבעים (EXIF GPS). כל עוד התמונות אינן עוברות אופטימיזציה (ככול שזאת לא תתבצע מיידית עם העלאת התמונות), המבקרים באתר יכולים להוריד ולחלץ את כל נתוני מיקום מהתמונות באתר. עם זאת, באתר מופעל תוסף שמבצע אופטימיזצייה לתמונות שאמור לעבד אותן ו"לטהר" אותן עם העלתן.

עוגיות

בכתיבת תגובה באתר שלנו, באפשרותך להחליט אם לאפשר לנו לשמור את השם שלך, כתובת האימייל שלך וכתובת האתר שלך בקבצי עוגיות (cookies). השמירה תתבצע לנוחיותך, על מנת שלא יהיה צורך למלא את הפרטים שלך שוב בכתיבת תגובה נוספת. קבצי העוגיות ישמרו לשנה, או לתקופה אחרת כפי שיוגדר בתהליך בניית ועדכון האתר. במידה והאפשרות לבחור האם לשמור את הפרטים אינה זמינה, אז יש להניח שאנו רואים בעצם מילויים הסכמה לכך.

אם אתה מבקר בעמוד ההתחברות של האתר, כנראה שנגדיר קובץ עוגיה זמני על מנת לקבוע האם הדפדפן שלך מקבל קבצי עוגיות. קובץ עוגיה זה אינו מכיל נתונים אישיים והוא נמחק בעת סגירת הדפדפן.

כאשר תתחבר, אנחנו גם נגדיר מספר 'עוגיות' על מנת לשמור את פרטי ההתחברות שלך ואת בחירות התצוגה שלך. עוגיות התחברות תקפות ליומיים, ועוגיות אפשרויות מסך תקפות לשנה. אם תבחר באפשרות "זכור אותי", פרטי ההתחברות שלך יהיו תקפים למשך שבועיים. אם תתנתק מהחשבון שלך, עוגיות ההתחברות יימחקו.

אם אתה עורך או מפרסם מאמר, קובץ 'עוגיה' נוסף יישמר בדפדפן שלך. קובץ 'עוגיה' זה אינו כולל נתונים אישיים ופשוט מציין את מזהה הפוסט של המאמר. הוא יפוג לאחר יום אחד.

התוכן המוצג נכון כפי הניתן למועד כתיבת שורות אלו, ועלול להשתנות מעת לעת עם בניית האתר, שדרוגים אוטומטיים של גרסאות, וכו'.

תוכן מוטמע מאתרים אחרים

כתבות או פוסטים באתר זה עשויים לכלול תוכן מוטבע (לדוגמה, קטעי וידאו, תמונות, מאמרים, וכו'). תוכן מוטבע מאתרי אינטרנט אחרים דינו כביקור הקורא באתרי האינטרנט מהם מוטבע התוכן.

אתרים אלו עשויים לאסוף נתונים אודותיך, להשתמש בקבצי 'עוגיות', להטמיע מעקב של צד שלישי נוסף, ולנטר את האינטראקציה שלך עם תוכן מוטמע זה, לרבות מעקב אחר האינטראקציה שלך עם התוכן המוטמע, אם יש לך חשבון ואתה מחובר לאתר זה.

עם מי אנו חולקים את המידע שלך

אם תבקשו לאפס את הסיסמה, כתובת ה-IP שלכם תיכלל באימייל לאיפוס שיישלח.

משך הזמן בו נשמור את המידע שלך

במידה ותגיב/י על תוכן באתר, התגובה והנתונים אודותיה יישמרו ללא הגבלת זמן, כדי שנוכל לזהות ולאשר את כל התגובות העוקבות באופן אוטומטי.

עבור משתמשים רשומים באתר (במידה ויש כאלה) אנו מאחסנים גם את המידע האישי שהם מספקים בפרופיל המשתמש שלהם. כל המשתמשים יכולים לראות, לערוך או למחוק את המידע האישי שלהם בכל עת (פרט לשם המשתמש אותו לא ניתן לשנות). גם מנהלי האתר יכולים לראות ולערוך מידע זה.

אילו זכויות יש לך על המידע שלך

אם יש לך חשבון באתר זה, או שהשארת תגובות באתר, באפשרותך לבקש לקבל קובץ של הנתונים האישיים שאנו מחזיקים לגביך, כולל כל הנתונים שסיפקת לנו. באפשרותך גם לבקש שנמחק כל מידע אישי שאנו מחזיקים לגביך. הדבר אינו כולל נתונים שאנו מחויבים לשמור למטרות מנהליות, משפטיות או ביטחוניות, ככול שקיים.

להיכן אנו שולחים את המידע שלך

תגובות מבקרים עלולות להיבדק על ידי שירות אוטומטי למניעת תגובות זבל, ו/או על-ידי שירות ידני, על-מנת לאפשר את פרסומן. ככול שהתגובות מנוהלות על-ידי תוסף צד שלישי, הרי שפרטים כלשהם יישלחו גם לתוסף. כנ"ל ביחס לצ'אט ולתוספי צד שלישי אחרים שהאתר מכיל.

היבטים נוספים

ייתכן שמדיניות הפרטיות המוצגת להלן אינה מלאה ו/או ממצה ואף אינה מדויקת או נכונה. הדבר עלול לקרות בתום לב. בניית אתר אינטרנט היא משימה מורכבת מאוד ובתוך כך אנו (כמות כל אתר) מתבססים על אינספור כלי צד-שלישי.

בתוך כך אנו עושים את המיטב כדי לפעול לפי Best Practices משלל היבטים. אך ייתכנו פערים בין הרצוי למצוי ואף בין הידע שלנו לבין מה שקורה בפועל.

.כדי לקבל את מדיניות הפרטיות המלאה יש לפנות לחברה ולבקש אותה. ניתן לבקשה באמצעות פרטי הקשר שמפורטים בטופס יצירת קשר כאן. נבקש להסביר עם הפנייה מהי סיבת הפנייה, מהותה ומטרתה. תודה מראש על ההבנה.

מדיניות החזרות: החזרת מוצרים, החזר כספי, זיכויים, החלפה, ועוד

חברת ד”ר ויטמין בע”מ חותרת לספק ללקוחותיה מוצרים מעולים כמות גם שירות מעולה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. עם זאת, לעתים קורה שנדרש החזר כספי או החלפת מוצר/ים, וכו’. גם בשלב הזה נעשה את שביכולתנו לתת שירות טוב.

אנו מזמינים אותך לעמוד איתנו בקשר במייל או בווטסאפ או טלפונית כדי לנסות לפתור כל בעיה שצצה. נשתדל לעזור ולהביא לפתרון המיטבי, בדרך כזאת או אחרת. פרטי הקשר אלינו מופיעים בעמוד יצירת הקשר כאן:

עם זאת, לפי חוק אין אפשרות להחזיר תוספי תזונה ובהתאם לכך איננו מקבלים החזרת תוספי תזונה. מרגע שהזמנה בוצעה, היא סופית ואין אפשרות לבטל אותה. עם זאת, ניתן לפנות אלינו ונפעיל שיקול דעת ופעמים רבות נפעל לטובת הלקוח גם מעבר לשירות רגיל.

https://drvitamin.co.il/צור-קשר-דוקטור-ויטמין/

מדיניות החזרת כספים, החלפת מוצרים והחזרת מוצרים

בהתאם למדיניות ההחזרות שלנו, ניתן להשיב לד”ר ויטמין בע”מ “מוצרים רגילים” בלבד, כשהם סגורים באריזתם המקורית בלבד, תוך 30 יום מרגע קבלת המוצר בלבד. לא ניתן להחזיר תוספי תזונה. לא ניתן להחזיר מוצרים מתקלים כגון שליחות. לא ניתן להחזיר מוצרים רגישים כגון פרוביוטיקה. ניתן להחזיר רק מוצרים שהחוק מחייב את האפשרות להחזירם, ותחת כל ההגבלות הקיימות בחוק. ככול שהחוק אינו מחייב אותנו לאפשר החזרת מוצרים ו/או קבלת החזר כספי ו/או זיכוי, לא נעשה זאת. החזרות, זיכויים, ביטולים וכדומה יכובדו רק כאשר הדבר נדרש בחוק.

כאשר ניתן להחזיר מוצרים, יש להשיבם לחברתנו. אין לנו שירות של איסוף מוצרים לצורך החזרתם. נקזז מעלות ההחזרה את עלות המשלוח בפועל (ולא רק את העלות המסובסדת), כך שנניח שמשלוח ללקוח עלה 20 ש"ח או שהלקוח הזמין וקיבל משלוח חינם. במועד ההחזרה תקוזז עלות המשלוח בפועל, למשל: 35 ש"ח. במידה ומדובר במשלוח כפול, יקוזזו 70 ש"ח. כן יקוזזו 5% או 100 ש"ח או הסכום המרבי שמותר לקזז במסגרת החוק. גם עלות חומרי האריזה כגון שקית תרמית, קרחומים, קלקרים, ועוד, תקוזז ככול שהחוק מתיר זאת. עלותם של מוצרי אירזה / מתקלים יכולה להגיע עד כדי עשרות שקלים למשלוח ואף מעבר לכך. ככול שהחוק מתיר לנו לקזז סכומים אלו ואחרים, נקזז אותם גם כן.

אין להחזיר לחברה הזמנות באמצעות חשבון השליחות של החברה. בכול מקרה, הלקוח אחראי להגעת ההחזרה אלינו. ככול שהלקוח החזיר מוצר שאבד לחברת השליחויות או מסיבה כלשהי לא הגיע אלינו, הדבר ייחשב כאילו שאין החזרה. החברה לא תפעיל ביטוח או כלים אחרים כדי לקבל חזרה מהלקוח החזרה, באופן שלא תואם וסוכם מראש ובכתב עם החברה או שאינו על דעת החברה. יש להחזיר מוצרים באופן עצמאי שאינו מתנה או מותנה בחברת השליחויות של חברתנו.

ככול שישנה סיבה בגינה אין לבצע קיזוז זה, ניתן להביאה לתשומת ליבנו ונפעיל שיקול דעת, בשאיפה לתת שירות מעולה לשביעות רצון הלקוח, במסגרת החוק.

כעיקרון מבצעים הם פר הזמנה ולא רק פר מוצר. כך שככול שמתקבלת בקשה להחזרת מוצר או זיכוי, ייתכן שנקזז את סך כל ההנחות מההזמנה כנגד הזיכוי, ככול שהחוק מתיר זאת.

"זמן התגובה" שלנו הוא כיום עסקים אחד. כך שייתכן מצב שלקוח ביצע הזמנה, והתחרט. איננו יכולים להבטיח שנבטל הזמנה שהוכנה לשליח בתוך 5 דקות או בתוך 30 דקות. ייתכן מצב שלקוח יעדכן אותנו לגבי ביטול הזמנה אך ייקח לנו זמן עד שנוכל לטפל בכך ובזמן הזה השליח יאסוף את ההזמנה. מרגע שבוצעה הזמנה, יש לראות בה כאילו שהיא נמסרה לשליח. על הלקוח האחריות לבצע הזמנות רק בשלב שהלקוח שלם אתן. ככול שלאחר ביצוע הזמנה הלקוח משנה את דעתו, לא בטוח שניתן לעושות משהו, ויש לבחון כל מקרה לגופו.

במידה וחלפו יותר מ- 30 יום מרגע קבלת המוצר, איננו מחוייבים להציע החזר (מלא או חלקי) או החלפה וכו’. עם זאת, ניתן לפנות אלינו וייתכן שעל בסיס מחווה של רצון טוב נציע פתרון כלשהו.

כדי להיות בר-החזרה, הפריט חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו התקבל, לרבות באריזה המקורית שלא נפתחה.

מספר סוגים של סחורה פטורים באופן מובנה מהחזרה. לא ניתן להחזיר מוצרים מתכלים כגון מזון, פרחים, עיתונים או מגזינים. אנחנו גם לא מקבלים מוצרים שהם מוצרים אינטימיים או סניטריים, חומרים מסוכנים או נוזלים או גזים דליקים.

כמות כן לא ניתן להחזיר מוצרים שאינם “מוצרים רגילים”. למשל, מוצרים שמחייבים שימור או שילוח בקירור או הקפאה. למשל: פרוביוטיקה מחייבת את שימורה בקירור או הקפאה, ועל-כן לא תתקבל החזרת פרוביוטיקה ככול שהדבר אינו מתחייב לפי חוק.

חשוב לציין שתוסף תזונה שהלקוח צרך אך ייתכן שאינו מרוצה ממנו מכול סיבה שהיא, לא ניתן להחזרה אלא במקרים חריגים ביותר. תוספי תזונה נצרכים במטרה להועיל למטרה זו או אחרת, אך אין כל התחייבות לסגולה רפואית כלשהי בגין צריכת תוספי תזונה. על אחת כמה וכמה שאין התחייבות כשמדובר באדם ספציפי. גם אם מחקרית תוסף הוכח כיעיל, אין זה אומר שהתוסף יהיה יעיל על אדם ספציפי בנסיבות ספציפיות. מה גם שתוספי תזונה יכולים לגרור תופעות לוואי, להתנגש עם תרופות או תוספים אחרים, ואף לגרור נזקים ישירים או עקיפים. ברור שאנו חותרים שתוספי התזונה יהיו איכותיים ויגררו מינימום תופעות לוואי. עם זאת תופעות לוואי או תגובות לא חיוביות לתוסף הן דבר נורמלי בשל שימוש לא נכון ולפעמים אף בשל שימוש נכון. כך או כך, הדבר אינו מהווה עילה להחזרת תוסף תזונה.

הזמנה מראש

תוספים או מוצרים שונים ניתנים להזמנה מראש. כלומר: האם אינם נמצאים במלאי. מוצרים שכאלו יכולים להיות בסטטוסים שונים: בהמתנה להגעה מייצור, המתנה להגעת רכיבים מיבוא על מנת שניתן יהיה להיכנס לייצור, בהמתנה לבית דפוס או לכול היבט אחר שקשור בחוסר זמינותם במלאי. בעמוד ההזמנה מראש ייתכן שכתוב צפי הגעת תוספים למלאי. החברה עושה כל שביכולתה על מנת להביא תוספים למלאי בהקדם האפשרי וכן לעמוד בצפי הגעתם למלאי. עם זאת, מדובר בסוגיות לא וודאיות שקשרות בשליחויות, ייצור ובצדדים שלישיים שונים.

אי עמידה במועד צפי ההגעה למלאי אינה מהווה עילה לביטול עסקה / הזמנה וככול שהדבר במסגרת החוק אין אפשרות לבטל הזמנה בנימוק של עיכוב באספקת תוספים או מוצרים שהוזמנו מראש. עיכוב סביר יכול להיות כמה ימים או כמה שבועות או מעבר לכך, בהתאם לתנאי המקרה. נניח שמדובר בהזמנה מראש כאשר צפי ההגעת תוסף למלאי הוא חודש קדימה או יותר, אזי עיכוב סביר יכול להיות גם שבועיים או בהתאם למקרה. ניתן לעמוד איתנו בקשר על מנת לבדוק סטטוס הגעה, להסביר דחיפות או צורך בשינוי ההזמנה או מה.

ניתן לברר סטטוס הגעה מולנו באופן פרטני, או לבדוק בעמוד המוצר באתר. כמות כן אנו מעדכנים מעת לעת בקבוצת הווטסאפ של ד"ר ויטמין וחברים.

עיכובים באספקה בתקופה רגילה או בתקופת חגים / עומס

אנו עושים כל שביכולתנו לספק הזמנות בהקדם האפשרי. עם זאת, לפעמים ישנם עיכובים שנובעים מסיבות שונות, שחלקן תלויות בנו וחלקן הן בשל צד שלישי כול חברת שליחויות. עיכוב של כמה ימים באספקה אינו מהווה עילה לביטול עסקה / החזרת מוצר / זיכוי או פיצוי. נכון להיום בעגלת הקניות כתוב שזמני האספקה הם כ- 1-3 ימי עסקים או כ- 2-4 ימי עסקים, וכו'- בהתאם לאפשרות השילוח. בכול מקרה, מדובר באמדן שברוב הארי של המקרים אנו וחברת השליחויות עומדים בו. עם זאת, לעתים ישנן תקלות ועיכובים שנובעים מסיבות שונות. עיכובים אלו אינם מהווים עילה לביטול עסקה או פיצוי או מה.

בתקופת החגים ובתקופות מיוחדות כגון יום שבת השחור, ישנם עיכובים שנובעים מעומסים ואספקה איטית של חברות השליחויות. אנו משתדלים לעדכן באתר כגון בעמוד עגלת הקניות או התשלום, לגבי עיכובים שכאלו, ברגע שאנו מודעים לכך. יש לקבל בהבנה עיכובים אלו. מניסיון עבר, ניסינו לעבוד בתקופות עומס עם מספר חברות שליחויות, כאשר כולן לא עמדו בזמנים, ברמות שונות של עיכוב. כאמור, אלו עיכובים שלצערינו נהוגים בארץ והם חלק מעיכוב סביר בהתאם לרוח התקופה.

גם עיכובים באספקה לאזורים רגישים כגון בתקופות מלחמה, הם עיכובים לגיטימיים ואינם מהווים עילה לביטול עסקה או פיצוי או מה.

פריטים נוספים שאינם ניתנים להחזרה:

תוספי תזונה פתוחים או שאינם באריזתם המקורית או כל תוסף תזונה בכול שלב של ההזמנה, כרטיסי ברכה, מוצרי תוכנה להורדה, פריטי בריאות וטיפוח אישי שאינם רגילים, ועוד. כדי למנוע אי-הבנות, ניתן לברר מולינו פר-מוצר האם הוא בר-החזרה, או מהי מדיניות ההחזרה לגביו.

כדי להשלים את החזרתך, נדרשת קבלה או הוכחת רכישה.

לצורך החזרת מוצר, יש לדאוג להבאתו לרשותינו, באמצעות ו/או על חשבון הלקוח, ובתיאום איתנו. איננו אחראיים לאיסוף מוצרים להחזרה מהלקוח.

לפי בקשה ייתכן שנסכים להעמיד את האפשרות להשיב לנו את המוצר/ים באמצעות חברת שילוח שנעבוד אתה מעת לעת (ככול שתהיה כזאת). אך אין התחייבות שלנו לכך ומדובר במחווה של רצון טוב. במקרה שכזה, השבת המוצר תהיה על חשבון הלקוח. עלות משלוח רגיל עומדת על כ- 40 ש”ח כולל מע”מ, בהתאם לחברת השילוח הספציפית ולמיקום הגיאוגרפי. שימת לב שבמועד הזמנת מוצרים חלק מעלויות השילוח מסובסדות ואינן מייצגות את העלות הישירה בפועל. למשל: נכון למועד כתיבת שורות אלו אנו מציעים שילוח בו ביום לאיזור מוגבל, בעלות של 30 ש”ח בלבד. עם זאת, העלות לנו בפועל גבוהה יותר. בעוד שאנו מסבסדים עלות משלוח במועד רכישת מוצרים, איננו מסבסדים עלות משלוח במועד השבת מוצרים. אנא הבנתך…

ישנם מצבים מסוימים שבהם ניתנים החזרים חלקיים בלבד או כלל לא:

ספר עם סימני שימוש ברורים, CD, DVD, קלטת VHS, תוכנה, משחק וידאו, קלטת קלטת או תקליט ויניל שנפתח. כל פריט שאינו במצבו המקורי, פגום או חסר חלקים מסיבות שאינן נובעות מטעות שלנו. כל פריט שהוחזר יותר מ-30 יום לאחר קבלתו

החזרים

לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, נשלח לך דוא”ל כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו גם נודיע לך על סטטוס ההחזרה (אישור או דחייה מנומקת). עבור החזרה מאושרת הלקוח יזוכה או שהתשלום יושב לכרטיס האשראי או לפי שיטת התשלום המקורית שבה נרכש המוצר, או באופן שיתואם עם הלקוח.

החזרים מאוחרים או חסרים

לעתים יש זמן עיבוד מסוים של הבנק או חברת האשראי, עד שההחזר מופיע בחשבון הבנק או בפירוט האשראי. במקרה של חשש ניתן ליצור איתנו קשר לפי פרטי הקשר כפי שמופיעים בעמוד יצירת קשר.

פריטי מכירה

ההתחייבות הרשמית היא לתת החזר רק על פריטים במחיר רגיל ולא על פריטים במבצע. עם זאת, נעשה את המיטב לתת שירות מיטבי, על בסיס מחווה של רצון טוב.

החלפות

ההתחייבות הרשמית שלנו היא להחליף פריטים רק אם הם פגומים רק לאותו פריט (ככול שהוא קיים במלאי). עם זאת, ייתכן שעל בסיס מחווה של רצון טוב נסכים להחליף גם באופן גמיש יותר.

כפי הצורך ניתן ליצור איתנו קשר או לשלוח את הפריט להחזרה לפרטים שמפורטים בעמוד יצירת הקשר כאן. יש לתאם מולינו החזרת פריטים, מראש.

מתנות

אם הפריט סומן כמתנה בעת הרכישה, ניתן לקבל כנגדו זיכוי למתנה בשווי ההחזרה. לאחר קבלת הפריט המוחזר, שובר מתנה יישלח בדואר או במייל.

אם הפריט לא סומן כמתנה בעת הרכישה, או שנותן המתנה שלח את ההזמנה לעצמו כדי לתת אותה מאוחר יותר, נשלח החזר לנותן המתנה.

משלוח והחזרות

ניתן להחזיר מוצרים על-ידי שליחתם או מסירתם לרשותנו לכתובתנו שמופיעה בעמוד יצירתה קשר, בתיאום מראש.

משיב המוצר אחראי להשיבו לרבות עלויות המשלוח ככול שקיימות. בכול מקרה, עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אם תקבל החזר, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר שלך.

לפי מיקום המגורים משך החלפת המוצר ו/או שילוחו עשויים להשתנות במידת הסביר.

אם אתה מחזיר פריטים יקרים יותר, תוכל לשקול להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריהם או לרכוש ביטוח משלוח ככול ששירות כזה ניתן על-ידי ספק המשלוחים.

זמינות לצורך קבלת משלוחים

במועד ביצוע הזמנות, הלקוח אחראי למילוי פרטים מלאים ומדויקים על מנת לאפשר את הגעת המשלוח לרשותו. הלקוח גם אחראי להיות זמין לצורך קבלת המשלוח במועד.

ככול שהלקוח לא קיבל את המשלוח מסיבה שקשורה בו, למשל: לא סיפק פרטים מלאים, סיפק פרטים לא נכונים, לא היה זמין לקבל החבילה מהשליח בזמן שהשליח הגיע ללקוח, וכו’; הלקוח יחויב על עלות המשלוח המלאה (ללא סבסוד). בחלק מהמקרים, במידה ומקבל החבילה אינו זמין לקבל אותה, השבתה אלינו כרוכה בתשלום משלוח נוסף (מהלקוח אלינו). ככול שהאשמה באי-קבלת המשלוח נופלת על הלקוח, נלקוח יחוייב גם בעלות הכפולה, ככול שעלות שכזאת קיימת. למשל: אם לקוח הזמין מוצר במשלוח “בו ביום”, אך לא קיבל אותו מסיבה שנובעת בלקוח, המוצר מוחזר אלינו – ואנו מחוייבים בגין 2 משלוחים: גם עבור המשלוח ללקוח וגם עבור השבת המוצר אלינו. במקרים שכאלו נחייב את הלקוח בגין העלות המלאה / כפולה, ללא סבסוד. במילים פשוטות: הלקוח אחראי למלא פרטים מדויקים לצורך הגעת המשלוח לרשותו. הלקוח אחראי להיות זמין במועד שהשליח מגיע אלו, או לסייג את זמינותו ככול שאינו זמין בזמנים כלשה, לצורך קבלת המשלוח. גם אם מדובר במשלוח “חינם”, הרי שהמשלוח עולה כסף והוא אינו באמת בחינם, וסיבסוד עלות המשלוח מבוטלת ככול שהלקוח לא מקבל אותו מסיבות שתלויות בו.

השארת משלוח ליד הדלת

ניתן להנחות אותנו להשאיר משלוחים ליד הדלת או בכול מקום שהלקוח יחפוץ, על-ידי רשימת הערות במועד ההזמנה או על-ידי פנייה אלניו בכול דרך שתגיע אלינו במועד. במקרה שכזה האחריות לקבלת המשלוח היא של הלקוח וככול שמסיבה כלשהי המשלוח “יעלם” או ייפגם או מה, אין אנו אחראיים לכך. ככול שהלקוח לא מציין הערה מסוג זה באופן מפורש, אין אפשרות להשאיר חבילות ויש להיות זמינים לקבל המשלוח.

משלוח “בו-ביום” למשל, מגיע בשעות 10:30-16:30. במידה והלקוח מבקש באופן פרטני, ניתן לשנות אתה שעות ל- 14:00-18:30.

חלק מחברות השילוח שולחות ללקוח קוד בהודעת טקסט, טרם אספקת החבילה, ומבקשות את הקוד כתנאי למסירה. ככול שהלקוח אינו מסוגל לקבל הודעת טקסט מסיבה כלשהי, יש לציין זאת במועד ההזמנה כדי למנוע תקלות.

שימת לב שהעברת הערות שקשורות במשלוח “מאוחר מידי” לאו בהכרח תאפשר לנו לטפל בבעיה, שכן איננו שולחים את המשלוחים בעצמינו אלא מפעילים חברות צד שלישי שונות לשם כך, כך לכול חברה רמת גמישות ומדיניות קצת שונות.

חברת ד”ר ויטמין כאן כדי לספק תוספי תזונה איכותיים ושירות ברוחב לב, ונשתדל לפתור כל בעיה. בבקשה תשתדלו כמה שניתן למנוע בעיות שאינן הכרח המציאות…

זקוק/ה לעזרה?

אנחנו כאן בעמוד יצירת קשר