- B Complex עם צמחים וללא כולין – מתאים לאונקולוגיה – ייחודי!
- פרוביוטיקה 60 מיליארד, 10 זנים, שחרור מושהה, בקירור
- B ברזל – תוסף ברזל הטוב בישראל, בפורמולה ייחודית שכוללת נחושת, B12 ופולאט!
- האבץ הטוב בעולם! ביסגליצינאט עם קוורצטין ברומלין ונחושת
- מגנזיום מהטובים בעולם! ביסגליצינאט *Fully Reacted* בשחרור מושהה!
- סידן – קלציום *מכרייה* ביסגליצינאט בשחרור מושהה
- Multi Mineral לגברים ולנשים, 6 ב-1! ברזל, אבץ, נחושת, מנגן, סלניום וכרום
- מגנזיום סידן – בסיסי (pH10), מתאים לסובלים מחומציות יתר בקיבה, ריפלוקס, GERD…
- ועוד…
פתיח
חברת ד"ר ויטמין בע"מ חותרת לספק ללקוחותיה מוצרים מעולים כמות גם שירות מעולה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. עם זאת, לעתים קורה שנדרש החזר כספי או החלפת מוצר/ים, וכו'. גם בשלב הזה נעשה את שביכולתנו לתת שירות טוב.
אנו מזמינים אותך לעמוד איתנו בקשר במייל או בווטסאפ או טלפונית כדי לנסות לפתור כל בעיה שצצה. נשתדל לעזור ולהביא לפתרון המיטבי, בדרך כזאת או אחרת.
מדיניות החזרת כספים, החלפת מוצרים והחזרת מוצרים
בהתאם למדיניות ההחזרות שלנו, ניתן להשיב לד"ר ויטמין בע"מ "מוצרים רגילים" בלבד, כשהם סגורים באריזתם המקורית בלבד, תוך 30 יום מרגע קבלת המוצר בלבד.
ייתכן שנקזז מההחזרה 5% או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם. ככול שישנה סיבה בגינה אין לבצע קיזוז זה, ניתן להביאה לתשומת ליבנו ונפעיל שיקול דעת בשאיפה לתת שירות מעולה לשביעות רצון הלקוח, במסגרת החוק.
במידה וחלפו יותר מ- 30 יום מרגע קבלת המוצר, איננו מחוייבים להציע החזר (מלא או חלקי) או החלפה וכו'. עם זאת, ניתן לפנות אלינו וייתכן שעל בסיס מחווה של רצון טוב נציע פתרון כלשהו.
כדי להיות בר-החזרה, הפריט חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו התקבל, לרבות באריזה המקורית שלא נפתחה.
מספר סוגים של סחורה פטורים באופן מובנה מהחזרה. לא ניתן להחזיר מוצרים מתכלים כגון מזון, פרחים, עיתונים או מגזינים. אנחנו גם לא מקבלים מוצרים שהם מוצרים אינטימיים או סניטריים, חומרים מסוכנים או נוזלים או גזים דליקים.
כמות כן לא ניתן להחזיר מוצרים שאינם "מוצרים רגילים". למשל, מוצרים שמחייבים שימור או שילוח בקירור או הקפאה. למשל: פרוביוטיקה מחייבת את שימורה בקירור או הקפאה, ועל-כן לא תתקבל החזרת פרוביוטיקה ככול שהדבר אינו מתחייב לפי חוק.
חשוב לציין שתוסף תזונה שהלקוח צרך אך ייתכן שאינו מרוצה ממנו מכול סיבה שהיא, לא ניתן להחזרה אלא במקרים חריגים ביותר. תוספי תזונה נצרכים במטרה להועיל למטרה זו או אחרת, אך אין כל התחייבות לסגולה רפואית כלשהי בגין צריכת תוספי תזונה. על אחת כמה וכמה שאין התחייבות כשמדובר באדם ספציפי. גם אם מחקרית תוסף הוכח כיעיל, אין זה אומר שהתוסף יהיה יעיל על אדם ספציפי בנסיבות ספציפיות. מה גם שתוספי תזונה יכולים לגרור תופעות לוואי, להתנגש עם תרופות או תוספים אחרים, ואף לגרור נזקים ישירים או עקיפים. ברור שאנו חותרים שתוספי התזונה יהיו איכותיים ויגררו מינימום תופעות לוואי. עם זאת תופעות לוואי או תגובות לא חיוביות לתוסף הן דבר נורמלי בשל שימוש לא נכון ולפעמים אף בשל שימוש נכון. כך או כך, הדבר אינו מהווה עילה להחזרת תוסף תזונה.
פריטים נוספים שאינם ניתנים להחזרה:
תוספי תזונה פתוחים או שאינם באריזתם המקורית, כרטיסי ברכה, מוצרי תוכנה להורדה, פריטי בריאות וטיפוח אישי שאינם רגילים, ועוד. כדי למנוע אי-הבנות, ניתן לברר מולינו פר-מוצר האם הוא בר-החזרה, או מהי מדיניות ההחזרה לגביו.
כדי להשלים את החזרתך, נדרשת קבלה או הוכחת רכישה.
לצורך החזרת מוצר, יש לדאוג להבאתו לרשותינו, באמצעות ו/או על חשבון הלקוח, ובתיאום איתנו. איננו אחראיים לאיסוף מוצרים להחזרה מהלקוח.
לפי בקשה ייתכן שנסכים להעמיד את האפשרות להשיב לנו את המוצר/ים באמצעות חברת שילוח שנעבוד אתה מעת לעת (ככול שתהיה כזאת). אך אין התחייבות שלנו לכך ומדובר במחווה של רצון טוב. במקרה שכזה, השבת המוצר תהיה על חשבון הלקוח. עלות משלוח רגיל עומדת על כ- 40 ש"ח כולל מע"מ, בהתאם לחברת השילוח הספציפית ולמיקום הגיאוגרפי. שימת לב שבמועד הזמנת מוצרים חלק מעלויות השילוח מסובסדות ואינן מייצגות את העלות הישירה בפועל. למשל: נכון למועד כתיבת שורות אלו אנו מציעים שילוח בו ביום לאיזור מוגבל, בעלות של 30 ש"ח בלבד. עם זאת, העלות לנו בפועל גבוהה יותר. בעוד שאנו מסבסדים עלות משלוח במועד רכישת מוצרים, איננו מסבסדים עלות משלוח במועד השבת מוצרים. אנא הבנתך…
ישנם מצבים מסוימים שבהם ניתנים החזרים חלקיים בלבד או כלל לא:
ספר עם סימני שימוש ברורים, CD, DVD, קלטת VHS, תוכנה, משחק וידאו, קלטת קלטת או תקליט ויניל שנפתח. כל פריט שאינו במצבו המקורי, פגום או חסר חלקים מסיבות שאינן נובעות מטעות שלנו. כל פריט שהוחזר יותר מ-30 יום לאחר קבלתו
החזרים
לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, נשלח לך דוא"ל כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו גם נודיע לך על סטטוס ההחזרה (אישור או דחייה מנומקת).
עבור החזרה מאושרת הלקוח יזוכה או שהתשלום יושב לכרטיס האשראי או לפי שיטת התשלום המקורית שבה נרכש המוצר, או באופן שיתואם עם הלקוח.
החזרים מאוחרים או חסרים
לעתים יש זמן עיבוד מסוים של הבנק או חברת האשראי, עד שההחזר מופיע בחשבון הבנק או בפירוט האשראי.
במקרה של חשש ניתן ליצור איתנו קשר לפי פרטי הקשר כפי שמופיעים בעמוד יצירת קשר.
פריטי מכירה
ההתחייבות הרשמית היא לתת החזר רק על פריטים במחיר רגיל ולא על פריטים במבצע. עם זאת, נעשה את המיטב לתת שירות מיטבי, על בסיס מחווה של רצון טוב.
החלפות
ההתחייבות הרשמית שלנו היא להחליף פריטים רק אם הם פגומים רק לאותו פריט (ככול שהוא קיים במלאי). עם זאת, ייתכן שעל בסיס מחווה של רצון טוב נסכים להחליף גם באופן גמיש יותר.
כפי הצורך ניתן ליצור איתנו קשר או לשלוח את הפריט להחזרה לפרטים שמפורטים בעמוד יצירת הקשר כאן. יש לתאם מולינו החזרת פריטים, מראש.
מתנות
אם הפריט סומן כמתנה בעת הרכישה, ניתן לקבל כנגדו זיכוי למתנה בשווי ההחזרה. לאחר קבלת הפריט המוחזר, שובר מתנה יישלח בדואר או במייל.
אם הפריט לא סומן כמתנה בעת הרכישה, או שנותן המתנה שלח את ההזמנה לעצמו כדי לתת אותה מאוחר יותר, נשלח החזר לנותן המתנה.
משלוח והחזרות
ניתן להחזיר מוצרים על-ידי שליחתם או מסירתם לרשותנו לכתובתנו שמופיעה בעמוד יצירתה קשר, בתיאום מראש.
משיב המוצר אחראי להשיבו לרבות עלויות המשלוח ככול שקיימות. בכול מקרה, עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אם תקבל החזר, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר שלך.
לפי מיקום המגורים משך החלפת המוצר ו/או שילוחו עשויים להשתנות במידת הסביר.
אם אתה מחזיר פריטים יקרים יותר, תוכל לשקול להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריהם או לרכוש ביטוח משלוח ככול ששירות כזה ניתן על-ידי ספק המשלוחים.
זמינות לצורך קבלת משלוחים
במועד ביצוע הזמנות, הלקוח אחראי למילוי פרטים מלאים ומדויקים על מנת לאפשר את הגעת המשלוח לרשותו. הלקוח גם אחראי להיות זמין לצורך קבלת המשלוח במועד.
ככול שהלקוח לא קיבל את המשלוח מסיבה שקשורה בו, למשל: לא סיפק פרטים מלאים, סיפק פרטים לא נכונים, לא היה זמין לקבל החבילה מהשליח בזמן שהשליח הגיע ללקוח, וכו'; הלקוח יחויב על עלות המשלוח המלאה (ללא סבסוד). בחלק מהמקרים, במידה ומקבל החבילה אינו זמין לקבל אותה, השבתה אלינו כרוכה בתשלום משלוח נוסף (מהלקוח אלינו). ככול שהאשמה באי-קבלת המשלוח נופלת על הלקוח, נלקוח יחוייב גם בעלות הכפולה, ככול שעלות שכזאת קיימת. למשל: אם לקוח הזמין מוצר במשלוח "בו ביום", אך לא קיבל אותו מסיבה שנובעת בלקוח, המוצר מוחזר אלינו – ואנו מחוייבים בגין 2 משלוחים: גם עבור המשלוח ללקוח וגם עבור השבת המוצר אלינו. במקרים שכאלו נחייב את הלקוח בגין העלות המלאה / כפולה, ללא סבסוד. במילים פשוטות: הלקוח אחראי למלא פרטים מדויקים לצורך הגעת המשלוח לרשותו. הלקוח אחראי להיות זמין במועד שהשליח מגיע אלו, או לסייג את זמינותו ככול שאינו זמין בזמנים כלשה, לצורך קבלת המשלוח. גם אם מדובר במשלוח "חינם", הרי שהמשלוח עולה כסף והוא אינו באמת בחינם, וסיבסוד עלות המשלוח מבוטלת ככול שהלקוח לא מקבל אותו מסיבות שתלויות בו.
השארת משלוח ליד הדלת
ניתן להנחות אותנו להשאיר משלוחים ליד הדלת או בכול מקום שהלקוח יחפוץ, על-ידי רשימת הערות במועד ההזמנה או על-ידי פנייה אלניו בכול דרך שתגיע אלינו במועד. במקרה שכזה האחריות לקבלת המשלוח היא של הלקוח וככול שמסיבה כלשהי המשלוח "יעלם" או ייפגם או מה, אין אנו אחראיים לכך. ככול שהלקוח לא מציין הערה מסוג זה באופן מפורש, אין אפשרות להשאיר חבילות ויש להיות זמינים לקבל המשלוח.
משלוח "בו-ביום" למשל, מגיע בשעות 10:30-16:30. במידה והלקוח מבקש באופן פרטני, ניתן לשנות אתה שעות ל- 14:00-18:30.
חלק מחברות השילוח שולחות ללקוח קוד בהודעת טקסט, טרם אספקת החבילה, ומבקשות את הקוד כתנאי למסירה. ככול שהלקוח אינו מסוגל לקבל הודעת טקסט מסיבה כלשהי, יש לציין זאת במועד ההזמנה כדי למנוע תקלות.
שימת לב שהעברת הערות שקשורות במשלוח "מאוחר מידי" לאו בהכרח תאפשר לנו לטפל בבעיה, שכן איננו שולחים את המשלוחים בעצמינו אלא מפעילים חברות צד שלישי שונות לשם כך, כך לכול חברה רמת גמישות ומדיניות קצת שונות.
חברת ד"ר ויטמין כאן כדי לספק תוספי תזונה איכותיים ושירות ברוחב לב, ונשתדל לפתור כל בעיה. בבקשה תשתדלו כמה שניתן למנוע בעיות שאינן הכרח המציאות…
זקוק/ה לעזרה?
אנחנו כאן בעמוד יצירת קשר